R              E              K              L              A              M              A
Ilość pozycji: 0

Filmy przyrodnicze

Twój e-mail:
Hasło:
Zapomniałes swoje hasło !
Załóż konto
Na graniach i w dolinach
Nie tylko Witkiewiczowie Dwa wieki z rodzinami Prószyńskich, Becków, Rabowskich i Schielów od Syberii po Zakopane
Na szczytach świata

www.z-ne.pl > księgarnia > pozycja

Tatry kalejdoskop turysty górskiego
(Jerzy Kosim)

Wstęp, który należy przeczytać, czyli dzień dobry "Tatry, kalejdoskop turysty górskiego" to książka, którą szczególnie polecamy turystom znającym Tatry, którzy na tatrzańskich szlakach zdarli chociaż jedną podeszwę wibramową.

Z tym przeznaczeniem opracowaliśmy dość szczególną koncepcję tej książki pozwalającą każdemu na weryfikację własnych doświadczeń i wiedzy o Tatrach w relacji pytanie - odpowiedź. Pierwszy blok zawarły na stronach 13-51 to syntetyczne reportaże z dwudziestu wycieczek i dni jakie spędziliśmy w Tatrach. Gdzie byliśmy i co zobaczyliśmy - oto są pytania które zadajemy naszym czytelnikom. Odpowiedzi na zadane pytania znajdują się w drugim bloku tekstu zawartym na stronach 55-97 wraz z dalszym ciągiem opisu, który w pełni identyfikuje trasę naszej wycieczki. Przykładowo: na stronie 13 znajduje się opis wycieczki, którą odbyliśmy pierwszego dnia. Gdzie byliśmy, co widzieliśmy - te i inne pytania zadajemy naszym czytelnikom. Na stronie 55 zawarte zostały odpowiedzi na wszystkie pytania z 13 strony. I tak przez dwadzieścia dni. Strony 100-161 mają inną konstrukcję. Zadajemy pytania związane z Tatrami, podajemy alternatywne odpowiedzi do wyboru i prawidłowe rozwiązanie problemu. Strony 163-198 to wolne dywagacje, również w stylu pytanie-odpowiedź, mające charakter opisów przewodnikowych dotyczących naszych największych dolin tatrzańskich. Całość kalejdoskopu przeplatają różnorodne fotografie tatrzańskie. Identyfikację szczytów, potoków, dolin i przełęczy pozostawiliśmy czytelnikom mając na uwadze jak wielką przyjemność może sprawić odkrywanie na zdjęciach miejsc gdzie byliśmy. Dla ułatwienia punkty ważne oznaczyliśmy numeracją, przykładowo (T) to Rysy. Numer z nazwą identyfikujemy posługując się spisem zamieszczonym na stronach 204-206. Jeżeli po lekturze kalejdoskopu będziecie mieli uwagi do tej książki napiszcie do nas. Natomiast, jeżeli macie szczególny stosunek do Tatr, dysponujecie fotografiami i specyficznymi pomysłami na ich prezentację, napiszcie do nas koniecznie. Rozpocznijmy zatem naszą wędrówkę od następnej, trzynastej strony, gdy pierwszego dnia "idąc przy brzegu zatrzymaliśmy się przy małej, wiszącej na drzewie..." Jerzy Kosim

cena: 31.50 zł - 10% = 28.35  zł [ ZAMÓW ]

spistresci.htm spistresci1.htm

WASZE OPINIE O TEJ KSIĄŻCE

Kane kanelime8@gmail.com

Join basketball stars and play the role of your favorite basketball legend. Make spectacular dunks and beat your opponents in tense matches.

marryjoy6374 marryjoy6374@gmail.com

I really like playing the game heardle - a game that lets me listen to melodies in advance and I will guess the name of the song. This game not only challenges my musical skills but also my memory ability.

sam emadahmed1995@gmail.com

very nice post. لعبة بادل

annaat20 annata0215@gmail.com

The Tatra Mountains, located on the border between Poland and Slovakia, are known for their stunning landscapes, connections hiking trails, and cultural richness.

JniAminsAE g323gsd4rfhi@gmail.com

bactrim ds 800 160 tablets bactrim in pregnancy emedicine bactrim trimethoprim and sulfamethoxazole

WbzwslopeJW f43egwqzhwk4zxfehi@gmail.com

nursing implications furosemide lasix furosemide buy online furosemide 40 mg picture tablet

EbigooffAU 4gtf23tgfq4ailq@gmail.com

pictures of generic atenolol contra indicação de atenolol does atenolol interact with grapefruit

NbqaAminsSJ 43c3q23qa4ut32rbhi@gmail.com

trazodone 50 mg tab trazodone ed can you smoke trazodone

JmiKeriGooffBI f4rh5wef3fmgail@gmail.com

tamoxifen eierstokken tamoxifen and herceptin side effects hormontherapie bei brustkrebs tamoxifen

AnwnJoubyZF hn7tfw23e4ggxbhi@gmail.com

how long does it take flagyl to cure trich flagyl comp antabus can i have a glass of wine on flagyl

publikowanie, kopiowanie, przetwarzanie oraz wykorzystywanie materiałów zawartych na stronach, bez zgody autorów zabronione